الگوریتم های اصلی و الگوریتم های جدید اینستاگرام

 

اینستاگرام

 

 

عکس های فوتوشاپ :

 

الگوریتم جدید اینستاگرام با هدف جلوگیری از اخبار جعلی عکس های فتوشاپی به اشتراک گذاشته شده را در پلتفرم خود فیلتر می کند. کارشناسان صحت سنجش محتوا از این پس تصاویری که به طور دیجیتال تغییر داده شده اند را با عنوان اطلاعات غلط پرچم گذاری می کند. تصاویر و عکس های که به مقاصد هنری گرفته شده اند هم همینطور از این قاعده مستثنی نیستند. این حرکت جدید فیسبوک شرکت اصلی اینستاگرام برای مبارزه با اختبار جعلی انجام شده است.

تازه : در حال حاضر اینستاگرام اعلام نکرده چه اطلاعاتی به عنوان جعلی شناخته می شوند؛ با این حال پست باید توسط حقیقت سنج مستقل مورد بررسی قرار بگیرد و سپس امکان انتشار آن وجود دارد. زمانی که یک پست به عنوان اطلاعات جعلی شناخته شود، پیدا کردن آن در صفحه اکسپلور و یا توسط هشتگ، تبدیل به امری سخت می شود.

زمان ارسال پست : بهتر است سعی کنید پست های خود را  در ساعات پر بازدید که ترافیک بیشتری دارد ارسال کنید که بتوان شانس دیده شدن پست رو بالاتر ببرد.

 

لایک

 

 

تازه : استفاده از ربات باید مدیریت شود به طور مثال نباید همه پست ها را در ساعت 20:30 دقیقه در پیج خودتون منتشر کنید این عمل باعث میشه ربات های شناسایی محتوای شما را به شکل اسپم بشناسد. پس در صورتی که از ربات ارسال پست استفاده می کنید. سعی کنید زمان ها را با دقایقی متفاوت در روز های اینده ارسال کنید.

استوری : با توجه به اینکه مهمه در یک ساعت اول بیشترین Engagement رو از فالوورهاتون بگیرین ،بعد از گذاشتن پست ، یه استوری بزارین و اعلام کنین که پست جدید گذاشتین و اونارو دعوت به بازدید از پست بکنین.

پست گذاشتن طولانی : در الگوریتم جدید اینستاگرام یکی از نکاتی که بهش توجه شده مدت زمانی که کاربر روی پست شما می گذرونه ، گذاشتن پست هایی با کپشن هایی با محتوای خوب و طولانی ، ویدیو های جذاب و گذاشتن عکس ها به صورت آلبومی می تونه کمک زیادی به این قضیه بکنه.

درگیر کردن بیشتر مخاطب : با توجه به اینکه تعداد کامنت ها و به اشتراک گذاشتن پست های شما هم مهمه ، در انتهای پست هاتون سعی کنین سوالاتی طرح کنین یا چالش هایی ایجاد کنین و فالوورهاتون رو تشویق به گذاشتن کامنت و ارسال پست به دیگران کنین.

استفاده از هشتگ : در حال حاضر در اینستاگرام امکان گذاشتن تا ۳۰ هشتگ وجود داره ولی گذاشتن هشتگ های زیاد و تکرار در هر پست ممکنه به صورت اسپم در نظر گرفته بشه و shadow شین ، سعی کنین با توجه به موضوع هر پست تا ۵ هشتگ منحصر به فرد بزنین.

تازه : سعی کنید هشتگ هاتون تکراری نباشن. در رابطه با هشتگ گذاشتن سعی کنید در محوریت پیج خودتون مطلب بذارید و برای گول زدن مخاطب ها که از طریق اکسپلور محتوای شما رو میبینن مورد توجه قرار نگیره و همین امر باعث میشه دیگه محتوای شما در اکسپلور به نمایش در نیایید. 

هشتگ گذاری اصولا جدای اینکه هست مشخص بشه محوریت پیج ما در چه رابطه ایی هست. میتونه به شما کمک کنه تا در اکسپلور برای کاربرای که محتوای خاصی رو دنبال می کنن دیده بشه.

IGTV آپلود ویدیو : با همکاری بین IGTV و اینستاگرام محدودیت آپلود ویدیو برای پیج ها بیشتر از قبل شده است. در قدیم برای اپلود ویدیو حداکثر میتوانستید ۱ دقیقه ویدیو آپلود کنید. در الگوریتم جدید اینستاگرام طی بررسی های انجام شده از اشتراک ویدیو های غیر مرتبط و همینطور از ویدیو های که خلاف قوانین اینستاگرام است بپرهیزید. در صورتی که میخواهید کانال ای جی تی وی داشته باشید به لینک زیر مراجعه کنید.

الگوریتم های اینستاگرام سال ۲۰۲۰

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مشاور دیجیتال مارکتینگ

پست ,های ,گذاشتن ,اینستاگرام ,  ,ویدیو ,    ,سعی کنید ,ویدیو های ,ارسال پست ,گذاشتن پست

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه عمومی آیت الله مردوخ روستای آرندان وبلاگ همه چیز پلاک ۷۳ حجت الاسلام ایمان فراهانی دفتر کار روانشناسی کورش اعظم قاسم زاده آب سالم تر سلامت بیشتر وب سایت تخصصی زمین شناسی استخراجی پکیج های قالب فارسی قهوه گانودرما قدمت و تاریخچەی مستند گیلانغرب ـ پایتخت ایل کلهر (میلکان کورد کەڵهوڕ)